27 октобар 2008

Tagovanje

Saska me je "uhvatila" za tagovanje. Sad da vidim kako se to radi.

Pravila igre su sledeca :

1. ostavite link do onoga ko vas je odabrao i listu pravila na svom blogu;


2. napišite 7 činjenica o sebi;

3. odaberite 7 ljudi na kraju posta i ostavite njihova imena i linkove do njihovog bloga;

4. obavestite ih da su odabrani tako sto ćete ostaviti komentar na njihovom blogu

Saska me je vrbovala.

7 cinjenica o meni :1.mnooogo sam radoznala 2.veliki sam borac 3. kreativna 4. optimista 5. tvrdoglavac 6. volim reform tortu 7. neozbiljna sam

Ovih 7 ljudi su izabrani od mene kao sledeci za tagovanje: 1. Radica 2. Bojana 3. helen 4. joe 5. nena 6. mima 7. zlatna ribica

To bi bilo to.

3 коментара:

Unknown је рекао...

Morala sam malo da te namucim! :)

Lila011 је рекао...

Ako, ako! :)

Unknown је рекао...

Hvala,
Stalno mislim na Tebe kad god stavim sedefne mindjuse!
Pozz od Radice